Apple computersupport aan huis

Je loopt tegen hobbels aan en je komt er zelf niet goed uit. Met ‘Apple computersupport aan huis’ komt er eindelijk een einde aan die frustratie! Je wil niet Jan en alleman toelaten op jouw Mac. Jij zoekt dus niet naar een goedwillende hobbyist. Je hebt daarom behoefte aan een echt betrouwbare en door Apple gecertificeerde deskundige. Je kunt Tom Berends, die in het bezit is van een VOG, opzoeken in deze ACSP-database*.
* Apple Certified Support Professional

Werkgebied voor Apple computerhulp aan huis

Mijn werkgebied omvat hoofdzakelijk: Oosterbeek, Heelsum, Doorwerth, Wolfheze, Renkum, Heveadorp, Westervoort, Veenendaal, Bennekom, Ede, Heteren, Elst (gld), Nijmegen, Duiven, Arnhem, Rhenen, Wageningen en de andere plaatsen in die omgeving.

APPLE COMPUTERHULP OP AFSTAND

Woon je op grotere afstand, of woon je in het buitenland, dan kan ‘Meer met mijn Mac‘ je toch helpen met ‘Apple computersupport op afstand’! Mijn klanten weten van mij dat ik een voorstander ben van het gebruik van Apple-eigen-apps. Om die reden gebruik ik voor hulp op afstand nooit programma’s van andere bedrijven zoals TeamViewer en dergelijken. In jouw Mac zit die mogelijkheid om mee te laten kijken (support op afstand te krijgen) namelijk al ingebouwd! En we weten dat als Apple iets inbouwt, dat het dan qua veiligheid en privacy goed geregeld is. Het heeft ook het voordeel dat je niets hoeft te installeren voor dat we aan de gang gaan, handig!

Overstappen van Windows naar Apple

Ik ken geen mensen die zijn overgestapt zijn van Apple naar Windows, ze zullen er best zijn, maar het is een hele kleine minderheid. Een van mijn stellingen is: “Elk verstandig mens, gaat een keer om!” Ben je van plan om over te stappen van Windows naar Apple? Of ben je al overgestapt, maar het werkt nog niet echt lekker? Lees hier hoe ‘Meer met mijn Mac‘ jou daarbij kan helpen!

Privé Apple computersupport aan huis

Met ‘Apple computersupport aan huis’ word jij deskundig geholpen met jouw vragen en problemen. In dit aanbod staan voorbeelden van onderwerpen, waarvoor mensen mij privé benaderen. Ik kom niet een snel kunstje doen, waarna iets werkt en je achter blijft met een vraagteken, zodat je de volgende keer weer hulp nodig hebt. Ik hoor daarom eigenlijk altijd na één of meerdere privé-sessies dat men meer inzicht heeft gekregen in de Apple denk- en werkwijze, dat men zelfstandig verder kan en vooral: dat men blij is!

Gratis ondersteuning

Bestaande klanten krijgen: de nieuwsbrief die maximaal 2 keer per jaar verschijnt / Altijd gratis kort advies, dat kan via e-mail of telefonisch / Mee kijken op afstand, wanneer je een korte vraag hebt!