Kwartaal-factuur voor korte support-momenten

Mijn bijna 400 klanten hebben heel veel vragen en ik vind het leuk om mensen te helpen. Dat betekent wel, dat ik vaak voor iemand 5, 10, 20, 30 minuten aan de telefoon of via mail hulp verleen en dan denk ik: Tja, moet ik hier nou een factuur voor sturen? Het levert mij en de klant dan ook weer administratieve rompslomp op voor een relatief klein bedrag.
Daarom heb ik de ‘Kwartaal-factuur voor korte support-momenten’ geïntroduceerd.

Kwartaal-facturen

Hoe werkt de Kwartaal-factuur? Eigenlijk heel simpel, als je me belt, of we hebben een lange hulp mailwisseling, dan noteer ik de totale hulp-tijd minus de ‘social-talk’. Ik verzamel dat van een kwartaal en je krijgt daar dan een gespecificeerde factuur van. Heel transparant dus! Je kunt dus dat soort momenten eventueel zelf ook bijhouden als je wilt, dan kan je het achteraf controleren of het klopt.

Voordelen

  • Je krijgt geen kleine factuurtjes meer.
  • Je betaalt pas later.
  • Je probleem is vaker sneller opgelost dan dat je zelf lang blijft proberen, zeker wanneer ik even met je mee kijk op afstand.
  • Het is transparant.
  • Een van de eerste klanten die dit graag wilde, gaf aan dat dat voor haar prettig was, omdat ze dan vaker ‘durfde’ te bellen of te mailen!

Opgeven

Heel simpel, neem even contact met mij op. Ik bevestig dan dat je graag een Kwartaal-factuur voor korte support-momenten wilt ontvangen in plaats van meerdere kleine facturen.

Plaats een reactie