Mac-Support tijdens Corona

Het Corona-virus speelt op dit moment een rol in Nederland. Ik voel een verantwoordelijkheid naar jou en naar mijzelf. Hoe gaat ‘Meer met mijn Mac‘ daar mee om?

Sinds 1 juli 2020, zijn er 2 mogelijkheden:

  • Op afstand
    • Ik ben gewend om mijn klanten op afstand te helpen, dat kan dus ook nog steeds. Dat gaat prima, ook in het buitenland!
    • Werkwijze: Voor de verbinding hoef je niets te installeren, we gebruiken de meekijk-software van Apple die al in je Mac zit ingebouwd. Ik zie jouw scherm, ik zie jou niet. Het is alsof we gewoon naast elkaar zitten. Geen reiskosten. De telefoon hebben we niet nodig, want dat geluid gaat via de verbinding mee.
      Ik werk dagelijks op deze manier met mijn klanten, corona heeft mijn bedrijfsvoering wat dat aangaat, blijvend veranderd!
  • Thuis op locatie
    • Als klanten dat willen, werk ik ook weer, zoals eigenlijk gewoonlijk, bij hen thuis op locatie!
    • Werkwijze: Ik desinfecteer mijn handen bij binnenkomst en houd mij verder aan de gedragsregels van het RIVM / We zitten minimaal 1,5 m. uit elkaar / Ik zet een schermdeling-sessie op, waardoor ik op jouw scherm kan werken en jij ziet en hoort wat ik doe.

Plaats een reactie