Mac-Support tijdens Corona

Het Corona-virus speelt op dit moment een grote rol in Nederland. Hoe gaat ‘Meer met mijn Mac‘ daar mee om?

  • Ik voel een verantwoordelijkheid naar jou en naar mijzelf. Ik volg de adviezen van het RIVM op. Dit alles betekent helaas dat ik voorlopig niet naar je toe kan komen om je te helpen. Het was een lastig besluit, maar ik denk dat het beter is. Dit blijft voorlopig zo, totdat de situatie rondom het Corona-virus positief verandert.
  • Ik ben gewend om mijn klanten ook op afstand te helpen dat kan dus wel! Handig, want dan vallen de reiskosten weg.
  • Voor de verbinding hoef je niets te installeren, we gebruiken de meekijk-software van Apple die al in je Mac zit ingebouwd. De telefoon hebben we niet nodig, want dat geluid gaat via de verbinding mee.
  • Ik zal je van tevoren vragen om privacy-gevoelige gegevens te sluiten en ik vertel je van tevoren hoe jij altijd de controle behoudt over de afstand-sessie.

Plaats een reactie