Mac-Support tijdens Corona

Het Corona-virus speelt op dit moment een grote rol in Nederland. Hoe gaat ‘Meer met mijn Mac‘ daar mee om?

  • Ik voel een verantwoordelijkheid naar jou en naar mijzelf. Ik volg daarom de adviezen van het RIVM op. Dit alles betekent helaas dat ik voorlopig niet naar je toe kan komen om je te helpen. Dit blijft voorlopig zo, totdat de situatie rondom het Corona-virus positief verandert.
  • Ik ben gewend om mijn klanten ook op afstand te helpen, dat kan dus wel! Dat gaat prima, ook in het buitenland!
  • Voor de verbinding hoef je niets te installeren, we gebruiken de meekijk-software van Apple die al in je Mac zit ingebouwd. Ik zie jouw scherm, ik zie jou niet. Het is alsof we gewoon naast elkaar zitten. Geen reiskosten. De telefoon hebben we niet nodig, want dat geluid gaat via de verbinding mee.
  • Ik werk dagelijks op deze manier met mijn klanten, corona heeft mijn bedrijfsvoering wat dat aangaat, blijvend veranderd!

Plaats een reactie